Post by platidozadloy on Mar 6, 2022 5:27:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic CD Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic CD Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka uthållighet hack ▞▞▞
▞▞▞ Sonic CD Classic 2022 version ▞▞▞
Jag gav den en stjärna för när jag först laddade ner den fungerar den men nu varje gång jag ser en vit skärm utan anledning har jag inget fel på min surfplatta
Sonic CD är inte lika bra som Sonic the Hedgehog 2 men den är fortfarande bättre än Sonic 1 som fortfarande väntar på Sonic 3 & Knuckles.
Sonic CD Classic የእንቅስቃሴ vyew
Är så bra
1.Jag kan inte öppna Sonic CD 2.Jag har ett fel på Paltaritic Chaos Zone 1
Bra spel men jag kan inte spela utan internet
Jag ser inget sätt att ta bort annonserna i den här versionen trots att det finns köp i appen. Det finns några grafiska fel på titelskärmen, förmodligen relaterade till min telefons bildförhållande på 18,5:9. Slutligen har det här spelet inte skalningsfunktionerna för pekkontrollerna som finns i Sonic 1 och 2. En fantastisk port som tyvärr aldrig bibehölls för tiden. Bästa moderna sättet att spela detta på mobilen är förmodligen på iPhone SE
5 av de bästa SEGA Mega Drive-emulatorerna, och SEGA-CD ...
Jag har spelat det här spelet innan det var bra, men varför är spelet över musik bara så demoniskt och varför stannar musiken i några sekunder när den är klar?? Vänligen fixa det
Detta var läskigt språk engelska I kill my self game over men vänta på musiken det är så läskigt.
Jag gillar inte det här spelet... JAG ÄLSKAR DET Jag älskar att resa i tiden... Jag älskar Tails som du kan låsa upp genom att slutföra spelet. Jag har bara några problem. Jag kan inte justera kontrollerna och du kan inte gå tillbaka till en färdig fil som i sonic 2. Annat än det är det bra. Du kan också SNÄLLA lägga till knogar som en spelbar karaktär. Återigen awsome game.🎮
😀😀😀😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😆😆😆😁😁😁😁🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
Jag minns att jag spelade det här spelet när jag var ett litet barn och jag gillar fortfarande det här spelet
An Evening With Silk Sonic - Bengans
Jag köpte den ursprungliga utgåvan av Sonic CD i Play Store. Så varför måste jag betala för att få annonser borttagna i den här versionen? Det verkar konstigt för mig.
Det här är hemskt,.kollisionskaosakt 3.Vad ska jag göra det stadiet, ditt spel.är hemskt.
Alien Creeps TD Стратегии evx
Jag köpte det här spelet och det visar fortfarande reklam och tillägg. Jag kan ha fel men är inte hela syftet med att jag köper detta för att eliminera annonserna?
det tar för mycket utrymme även om du laddade ner en sak, jag menar kommer på 213 det är för mycket megabit, snälla gör det lite kanske på 40 mb
Sonic Sonic The Hedgehog-serien. Sonic - Talisman Sega
Behöver göra kontrollen större eller en växel för att ändra storleken som de andra ljudportarna. Jag har också problem med att lösa in spelet, trots att jag köpte det får jag fortfarande spelannonser och när jag går till alternativ för att lösa in köpet står det inte tillgängligt, försök igen senare.
briljant, det är ett av de bästa (och få) retrospelen som fungerar bra och alla andra Sega forever-spel. till skillnad från mega man-mobil med slippy touch-kontroller. Jag tycker att de borde göra en knuckles chaotix-klassiker härnäst eftersom spelet är ganska underskattat precis som ristar som nu också är ett mobilspel. Jag kommer till och med att vara nöjd med en omarbetad version av spelet förmodligen för att framgången med sonic mania plus med mäktiga och ray läggs till som jag alltid önskat skulle vara i en sedan jag var
Specialetapperna är svåra.
Slöseri med tid... Bedrägeriannonser som täcker innehåll hela tiden...
Det är roligt men flippernivån är svår, gör det enklare
Jag älskar genesis remakes mycket! Mitt enda problem skulle vara att du bara kan spela det när du har internet. Det finns tillfällen då jag desperat vill spela spelet medan det inte finns något internet.
Så fort jag startar upp den skickas jag till min startskärm på min Alcatel Pixi 3-surfplatta. Snälla fixa det här, Christian Whitehead! (och Sega)
Jag älskar att spela på min tv men de är lite nivåer men det är inte så illa men snälla uppdatera det snälla och när jag spelar det på min telefon är det en annan historia, det har fler nivåer och många annonser, snälla fixa något med det
Detta är ett roligt spel för alla som gillar retro-videospel eller Sonic-spel. Jag skulle föreslå att du använder en kontroller, (helst en 8bitdo M30) även om kontrollerna på skärmen är enkla nog. Definitivt värt $2 för premiumversionen.
Sonic the Hedgehog Sonic Forces Sonic Mania ... - PNGEgg
Sonic CD Classic የእንቅስቃሴ mfuz
eh.. Hur styr du sonic mobilportar? Spelet är bra men kontrollerna förstör det. snälla berätta för mig hur man styr det här spelet.
Jag hatar det här spelet, det får mitt barn att gråta och han kan inte slå specialsteg 5
Det här spelet är så svårt eftersom Metal sonic-bossen är så DÅLIG!!! Men jag gillar fortfarande lite.
Sonic CD Classic የእንቅስቃሴ vyew